Για γλυκό ύπνο, κεράσι!

 Γλυκός ύπνος με κεράσι

Το κεράσι μπορεί να διακοσμεί και να αποτελεί συστατικά για πολλές γλυκές συνταγές αλλά ερευνητές υποστηρίζουν ότι σας βοηθάει και στον ύπνο.

Δυσκολεύεστε να κοιμηθείτε τα βράδια; να ποτήρι από χυμό κεράσι το πρωί και ένα το βράδυ μπορεί να σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε καλύτερα τη νύχτα.

Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζουν ερευνητές από το πανεπιστήμιο της Λουιζιάνα στις ΗΠΑ, οι οποίοι βρήκαν ότι όταν κανείς πίνει δύο φορές την ημέρα χυμό κεράσι επί δύο εβδομάδες, μπορεί να αυξήσει μέχρι και 90 λεπτά το συνολικό χρόνο που κοιμάται τη μέρα.

Τα αποτελέσματα της μελέτης τους παρουσιάστηκαν στο ετήσιο συνέδριο της Αμερικανικής Ένωσης Διατροφής (American Society of Nutrition), το οποίο πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το συνέδριο Πειραματικής Βιολογίας 2014 στο Σαν Ντιέγκο.

Η αϋπνία είναι ένα κοινό πρόβλημα στους ενήλικες και υπολογίζεται ότι επηρεάζει το 23-24% του πληθυσμού από 65 ετών και πάνω.

Σημειώνεται ότι ως αϋπνία ορίζεται η δυσκολία στον ύπνο κατά μέσο όρο για περισσότερα από τρία βράδια την εβδομάδα.

Η μακροχρόνια έλλειψη ύπνου, πέρα από αίσθημα εξάντλησης στους πάσχοντες, μπορεί να επηρεάσει σοβαρά την υγεία των ατόμων, ειδικά των ηλικιωμένων.

Η αϋπνία συνδέεται με υψηλότερη επικράτηση του χρόνιου πόνου, υψηλή αρτηριακή πίεση, διαβήτη τύπου 2 και μείωση της γνωστικής λειτουργίας.

Τα άτομα που υποφέρουν από αϋπνία συχνά στρέφονται στη λήψη υπνωτικών χαπιών και όπως αναφέρει ένας εκ των συγγραφέων της μελέτης, ο Frank L Greenway, τα φάρμακα μπορεί με τη σειρά τους να οδηγήσουν σε περαιτέρω προβλήματα.

«Τα υπνωτικά χάπια μπορεί να είναι μια επιλογή για τους νεότερους, όμως στους ηλικιωμένους τετραπλασιάζουν τον κίνδυνο πτώσης, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε σπασμένους γοφούς και μερικές φορές ακόμη και σε πρόωρο θάνατο» είπε μιλώντας στη MailOnline.

Σημειώνεται ότι τα κεράσια είναι μια φυσική πηγή μελατονίνης, της ορμόνης που βοηθά στη ρύθμιση του κύκλου του ύπνου.

Πηγή: bio365

Print Friendly

, , ,

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη

Αφήστε μια απάντηση