Γιορτές! Ώρα να τις απολαύσουμε!

Μη φοβάστε! Με σωστές κινήσεις  μπορείτε να απολαύσετε τα γλυκά και τα κεράσματα των γιορτών, χωρίς να χαλάσετε τη διατροφή σας. Εδώ είναι μερικές συμβουλές για να σας κρατήσουν στο στόχο σας ώστε να μην προσθέσετε κιλά την περίοδο των γιορτών.

Αφήστε τις ενοχές και προχωρήστε

Δοκιμάστε και επιτρέψτε στον εαυτό σας να φάει από τα γλυκά και τα φαγητά των διακοπών. Αν φάτε περισσότερο από ό, τι συνήθως μην αισθάνεστε ενοχή, αποδεχτείτε  ότι επιτρέψατε στον εαυτό σας να απολαύσει κάτι που ήθελε, και στη συνεχίστε με καθαρή τη συνείδηση. Μην αφήνετε μια μέρα να σας χαλάσει τη διάθεση. Είναι πιο εύκολο ο οργανισμός να επεξεργαστεί τις επιπλέον θερμίδες από ένα «βαρύ» γεύμα, αλλά πολύ δύσκολο  όταν υπάρχει καθημερινή υπερκατανάλωση τροφής. Κάντε μια νέα αρχή την επόμενη κιόλας ημέρα με ένα πλήρες υγιεινό πρωινό υψηλής ενέργειας για να σας βοηθήσει να κάνετε την επανεκκίνηση που χρειάζεστε.

Κάντε την άσκηση προτεραιότητά σας

Μπορεί το πρόγραμμά σας να είναι γεμάτο επισκέψεις σε φίλους και υποχρεώσεις άλλα μην παραλείψετε την άσκηση. Η άσκηση θα σας βοηθήσει να κάψετε τις επιπλέον θερμίδες από τα ορεκτικά,  βουτήματα, κεράσματα, επιδόρπια των διακοπών. Στόχος για τουλάχιστον 30 λεπτά μέτριας δραστηριότητας κάθε μέρα (περιλαμβάνεται και το περπάτημα!).

Έχετε έξυπνα σνακ κοντά σας!

Κρατήστε στη τσάντα ή στο γραφείο σας υγιεινά σνακ μιας μερίδας. Έχετε σακουλάκια με ξηρούς καρπούς αναμεμειγμένα με λίγα δημητριακά, μπάρες δημητριακών τύπου granola (200 θερμίδες ή λιγότερο), και «εύκολα» φρούτα, όπως μήλα και μπανάνες. Έχοντας ένα «έξυπνο» σνακ πάντα μαζί σας  μπορεί να σας βοηθήσει να καταπολεμήσετε την επιθυμία για ένα πλούσιο σε θερμίδες γλύκισμα /σνακ όταν νιώσετε λιγούρα. Αν ταξιδέψετε κατά τη διάρκεια των διακοπών συσκευάστε τα υγιεινά σας σνακ για το αυτοκίνητο, το αεροπλάνο ή το τρένο, ώστε να μην είστε ευάλωτοι σε κακές επιλογές.

Μην φοβάστε να αρνηθείτε  

Τα μέλη της οικογένειάς σας μπορεί να σας πιέσουν να φάτε περισσότερο από ότι θέλετε ή να δοκιμάσετε τρόφιμα πλούσια σε λιπαρά που προτιμάτε να μην τα καταναλώσετε. Μπορείτε να είστε ευγενικός αλλά σταθερός στην απάντησή σας χωρίς να πληγώσετε ή να προσβάλετε τον άλλον. Μπορείτε να πείτε: “Αυτό μοιάζει πολύ νόστιμο, αλλά είμαι γεμάτος. Μια άλλη φορά θα δοκιμάσω, ευχαριστώ πολύ.”

Ακολουθήστε τον κανόνα του 1

Μπορείτε να απολαύσετε το αγαπημένο σας γεύμα ή γλυκό που επιθυμείτε χωρίς να ξεπεράσετε τις θερμίδες ακολουθώντας τον κανόνα του 1. Δηλαδή, να καταναλώσετε  μόνο ένα από κάθε δελεαστικό ορεκτικό, ένα πιάτο φαγητό (μια φόρα να το γεμίσετε), ένα αλκοολούχο ποτό και ένα επιδόρπιο.

Προσέξτε το αλκοόλ

Το αλκοόλ είναι ένα πρόβλημα. Διότι, είναι φορτωμένο με θερμίδες και μειώνει τις αναστολές σας, πράγμα που σημαίνει ότι πολύ πιθανόν θα καταλήξετε να τρώτε περισσότερο από ότι θέλατε. Επιλέξτε κρασί ή σαμπάνια, κρασί με σόδα (αφρώδη κρασιά), ή μια ελαφριά μπύρα (1-2 ποτήρια).

Μη φτάνετε πεινασμένοι

Έχετε ένα ελαφρύ σνακ (κάτω από 200 θερμίδες) περίπου μία ώρα πριν πάτε στο πάρτι ή την εκδήλωση που σας έχουν καλέσει. Αυτό θα σας βοηθήσει ώστε να μην αρπάξετε το πρώτο κέρασμα που θα σας σερβίρουν ή θα βρείτε μπροστά σας.

Διασκεδάστε!

Τέλος, θυμηθείτε ότι έχετε επιλέξει να πάτε στο πάρτι ή στο οικογενειακό τραπέζι γιατί θέλετε να δείτε τα αγαπημένα σας πρόσωπα και φίλους και να διασκεδάσετε μαζί τους. Δε έχετε πάει για το φαγητό! Περαστέ όμορφες και ξέγνοιαστες στιγμές μαζί τους.

Χρόνια Πολλά και  Καλή Χρονιά σε όλους!!

Print Friendly, PDF & Email

, , ,

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη

Αφήστε μια απάντηση