Λαχανίδα- Η Βασίλισσα των λαχανικών!

Laxanida_vasilissa

H λαχανίδα (kale) ενισχύει την υγεία των παιδιών και όχι μόνο! Εκτός του ότι ανήκει στα φυλλώδη πράσινα λαχανικά (σπανάκι, μαρούλι, κτλ), η λαχανίδα έχει τόσα πολλά οφέλη που θα έπρεπε να πρωταγωνιστεί στα οικογενειακά γεύματα σε τακτά χρονικά διαστήματα. Η λαχανίδα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, είναι μια εξαιρετική πηγή των βιταμινών Κ, Α, C, και B6 απαραίτητες για την ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού. Επίσης, είναι μια καλή πηγή φυτικών ινών που βοηθούν στην καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Η θερμιδική της αξία είναι ιδιαίτερα χαμηλή, καθώς ένα φλιτζάνι από ψιλοκομμένα φύλλα λαχανίδας περιέχει μόνο 33 θερμίδες. Εδώ είναι μερικές ιδέες για το πώς να περιλαμβάνει κανείς περισσότερη λαχανίδα στο καθημερινό πρόγραμμα διατροφής του:
– Ομελέτα (ασπράδια αυγού) με λαχανίδα, φέτα τυρί, ντομάτα και κρεμμύδι.
– Ολικής αλέσεως ζυμαρικά με λαχανίδα, σκόρδο και ελαιόλαδο.
– Σούπα λαχανίδας με πατάτες, κρεμμύδι και καρότα.
– Σπανάκι σαλάτα με σοταρισμένα λαχανικά και λαχανίδα, ελαιόλαδο και ξύδι.
– Λαχανόρυζο με λεμόνι και φέτα.

Print Friendly, PDF & Email

, ,

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη

Αφήστε μια απάντηση