Λιγούρες!

Πολύ συχνά οι λιγούρες είναι σημάδια μιας διατροφικής ανεπάρκειας . Την επόμενη φορά που θα νιώσετε την ανάγκη για να «ορμήσετε» σε κάτι , δοκιμάστε τα παρακάτω που δεν είναι μόνο υγιεινά αλλά έχουν και τα απαραίτητα συστατικά ώστε να καλύψουν τα τσιμπολογήματα!

Όρεξη για … Έλλειψη Βοήθα  η κατανάλωση σε…
Ψωμί, κράκερ κτλ Άζωτο Τρόφιμα ψηλά σε πρωτεΐνη, φασόλια, καρποί, δαμάσκηνα, όσπρια , βρώμη.
Σοκολάτα Μαγνήσιο Κακάο, ξηροί καρποί, φρούτα, όσπρια, σουσάμι, μαύρη σοκολάτα.
Αναψυκτικά Ασβέστιο Μπρόκολο, όσπρια, σουσάμι, τυρί, λαχανίδα (kale).
Πατατάκια Χλώριο Αλάτι Ιμαλάϊων, ντομάτα, μαρούλι, σέλινο, ελιές.
Αλκοόλ Πρωτεΐνης, ασβέστιο, κάλιο Λαχανίδα, μπανάνα, όσπρια,  καρποί, τυρί, μπρόκολο, βρώμη, ελιές.
Τηγανητά «Καλών» λιπαρών Ηλιόσποροι,  φασκόμηλο, καρύδα, αβοκάντο, καρύδια
Γαλακτοκομικά Ασβέστιο, απαραίτητα λιπαρά οξέα Λιναρόσπορος , λάδι λιναρόσπορου , καρύδια, σουσάμι, μπρόκολο

 

Print Friendly, PDF & Email

, , , , ,

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη

Αφήστε μια απάντηση