Μελομακάρονα VS Κουραμπιέδες

Melomakarona_vs_kourabiedes

ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ
  Πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών,  καθώς το ελαιόλαδο μας δίνει βιταμίνη Ε και τα καρύδια μας προσφέρουν ελλαγικό οξύ.  Το βούτυρο είναι πλούσιο σε κορεσμένα λίπη. Έρευνες έχουν δείξει ότι η μεγάλη κατανάλωση κορεσμένων λιπών αυξάνει τον κίνδυνο για καρδιαγγειακά νοσήματα.
  Πλούσια σε βιταμίνη C καθώς περιέχει πορτοκάλι   Το αλεύρι και η ζάχαρη που περιέχουν ανεβάζουν πολύ το ζάχαρο στο αίμα καθώς είναι υλικά με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη.
  Τα έλαια της κανέλλας παρουσιάζουν υποχοληστερολαιμική δράση   Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε πολυακόρεστα λιπαρά, προσδίδοντας αντιοξειδωτική δράση.
  Καλή πηγή σιδήρου λόγω της κανέλλας και ως συνδυαζόμενη με το πορτοκάλι (βιταμίνη C) μεγιστοποιεί την απορρόφησή του.   Ενδεικτικά ένας μικρός κουραμπιές των 40γρ. περιέχει 240-280 θερμίδες και 9,2-10,8γρ. λίπους ανάλογα την παρασκευή τους.
  Πλούσια σε πολυφαινόλες και ταννίνες  που ισχυροποιούν την καρδιοπροστατευτική δράση (καρύδια).
  Τα  καρύδια μας δίνουν και το απαραίτητο αμινοξύ αργινίνη που μεταβολίζεται στο σώμα και ασκούν ευεργετική δράση στα αγγεία.
  Το μέλι έχει μεγάλη θρεπτική αξία καθώς περιέχει μέταλλα, ιχνοστοιχεία (π.χ. κάλιο, ασβέστιο, μαγνήσιο, σίδηρο) και βιταμίνες του συμπλέγματος Β,  συμβάλλοντας στην καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος.
  Ένα μελομακάρονο 40γρ. έχει 210 θερμίδες και  8,9-9,2γρ. λίπους.

Μελομακάρονα VS Κουραμπιέδες

 

  • 2-3 μικρά γλυκά την εβδομάδα «επιτρέπονται» σε όλους, σύµφωνα µε επίσηµες διατροφικές συστάσεις. Εάν έχετε, όµως, υψηλή χοληστερίνη, συνιστάται να αποφεύγετε τα γλυκά µε κορεσμένα λιπαρά.
    ● Τα εορταστικά γλυκά παρασκευάζονται µε διάφορες παραλλαγές και σε διαφορετικά μεγέθη, γεγονός που επηρεάζει και την περιεκτικότητά τους σε λίπη και θερµίδες. Να προτιμάτε τα μικρά σε μέγεθος γλυκά, καθώς και αυτά που γνωρίζετε ότι έχουν παρασκευαστεί µε αγνά υλικά.
Print Friendly

,

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη

Αφήστε μια απάντηση