Μετά τις γιορτές μπορούμε να κάνουμε μια δίαιτα αστραπή για να χάσουμε τα κιλά των διακοπών;

Diaita_Diakopes

Οι δίαιτες αστραπή αποτελούν μια κακή επιλογή για την απώλεια βάρους, γιατί στερούν από τον οργανισμό βασικά θρεπτικά συστατικά. Προκαλούν ατονία, νευρικότητα και αν συνεχιστούν για μεγάλο χρονικό διάστημα μπορεί να οδηγήσουν σε ελλείψεις θρεπτικών συστατικών. Μετά τις γιορτές θα πρέπει να ενταχθούμε σε μια ισορροπημένη διατροφή με πέντε μικρά γεύματα την ημέρα, μειώνοντας λίγο τις ποσότητες του φαγητού και αυξάνοντας τη φυσική δραστηριότητα. Με αυτό τον τρόπο το βάρος θα μειωθεί σωστά και υγιεινά χωρίς να βλάψετε τον οργανισμό σας.

Οι γιορτές έρχονται και φεύγουν αφήνοντας -στις γυναίκες κυρίως- 1-3 κιλά ως …«δωράκι». Αν λοιπόν, ξεφύγατε και φέτος, να τι μπορείτε να κάνετε:

  1. Από την επόμενη κιόλας ημέρα, ξεκινήστε με ένα καλό πρωινό για να ενεργοποιήσετε τις καύσεις του οργανισμού. Προτιμήστε για πρωινό γάλα με δημητριακά, τοστ με άπαχο τυρί και γαλόπουλα ή χυμό πορτοκαλιού με φρυγανιές και μέλι.
  2. Αυξήστε την άσκησή σας, προσθέτοντας κίνηση στην καθημερινή φυσική δραστηριότητά σας, αλλά χωρίς υπερβολές. Οι υπερβολές όσον αφορά στην άσκηση, όπως και οι ακραίες δίαιτες δεν έχουν αποτέλεσμα και επιπλέον παραπέμπουν σε αυτοβασανισμό και τιμωρία. Η μέτριας έντασης γυμναστική θα σας βοηθήσει στην καύση του λίπους και θα βελτιώσει τη φυσική σας κατάσταση.
  3. Γίνετε λίγο πιο αυστηροί στις διατροφικές σας επιλογές. Τα γλυκά, οι ξηροί καρποί, τα πατατάκια, αλλά και τα λιπαρά φαγητά και τα αλλαντικά, καλό θα είναι να μπουν στο περιθώριο. Καταναλώστε, σε εβδομαδιαία βάση 1 – 2 φορές ψάρι, 2 – 3 φορές όσπρια και λαδερά, 1 – 3 φορές άπαχο κρέας. Ξεκινήστε κάθε γεύμα σας με ένα βαθύ πιάτο σαλάτα.
  4. Φροντίστε να μην αφήνετε το στομάχι σας άδειο, αλλά να καταναλώνετε συχνά και μικρά γεύματα (φρούτα, γιαούρτι, μια φρυγανιά με λίγο άπαχο τυρί κ.λπ.), για να κρατάτε σε εγρήγορση τον μεταβολισμό σας.
  5. Πίνετε τουλάχιστον 1½ λίτρο νερό, την ημέρα.
  6. Επικεντρωθείτε στη δουλειά, στα χόμπι και ότι σας ευχαριστεί, ώστε να «διώξετε» από το μυαλό σας το φαγητό.

 

Print Friendly, PDF & Email

, ,

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη

Αφήστε μια απάντηση