Ποιες υγιεινές επιλογές μπορούμε να κάνουμε όταν πάμε για φαγητό έξω;

Ygieines_epiloges_gia _faghto_exw

Οι επιλογές φαγητού έξω από το σπίτι είναι, εξίσου σημαντικές για την υγεία και το βάρος μας. Σήμερα, το να επιλέξεις κάτι υγιεινό και νόστιμο όταν βρεθείς σε κάποιο εστιατόριο είναι ευκολότερο από ότι παλαιοτέρα. Τα περισσότερα εστιατόρια ανταποκρίνονται στις επιθυμίες των πελατών, με περισσότερες επιλογές στο μέγεθος των μερίδων, τις μεθόδους παρασκευής και την ποικιλία του μενού.

Αυξήστε την φυσική δραστηριότητα!

  • Την ώρα που πηγαίνετε για φαγητό, προτιμήστε να παρκάρετε πιο μακριά ώστε να περπατήσετε. Διαλέξτε ένα εστιατόριο που είναι σε απόσταση 10 ή 15 λεπτά. Έτσι, θα απολαύσετε το γεύμα σας, θα κάνετε 30 λεπτά σωματικής δραστηριότητας και θα αποφύγετε την καθυστέρηση που θα είχατε για τη στάθμευση.
  • Περπατήστε με την οικογένεια σας ή τους φίλους σας. Μια βόλτα μετά το γεύμα βοηθά στην πέψη.

Σωστή διαχείριση της μερίδας σας!

  • Αντί για ένα μεγάλο ορεκτικό, παραγγείλετε ένα ορεκτικό και μια πράσινη σαλάτα.
  • Ξεκινήστε με μια μικρή μερίδα, όπως μια σούπα, ή ένα μικρό χάμπουργκερ ή μικρή μερίδα πατάτες. Αν είστε ακόμα πεινασμένοι, παραγγείλετε κάτι άλλο.
  • Παραγγείλετε το παιδικό γεύμα σε ένα fast-food. Αρκετά ταχυφαγεία προσφέρουν το παιδικό γεύμα με φρούτα ή λαχανικά αντί για τηγανητές πατάτες και χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γάλα αντί για αναψυκτικά.
  • Αν η μερίδα σας είναι πολύ μεγάλη, ζητήστε ένα κουτί/πακέτο και βάλτε τη μισή μερίδα για ένα δεύτερο γεύμα στο σπίτι. Έτσι έχετε δύο γεύματα στην τιμή του ενός.
  • Μοιραστείτε το γεύμα σας με κάποιον άλλον. Παραγγείλετε ένα ορεκτικό/ επιδόρπιο για όλους στο τραπέζι. Μερικές φορές, μια – δυο κουταλιές είναι αρκετές.
Print Friendly, PDF & Email

, ,

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη

Αφήστε μια απάντηση