Πώς να μην βάλω κιλά στις καλοκαιρινές διακοπές μου!

Ακολουθήστε αυτές τα τρία βήματα και δε θα χάσετε:

Ιδρώστε! Ένα σετ συντόμων ασκήσεων  το πρωί σας βοηθάει για μια υγιή μέρα.  Δεν είναι απαραίτητο  να πάτε στο γυμναστήριο. Για παράδειγμα, περπατήστε στην πόλη/ νησί  για μια ώρα και εξερευνήστε τα σοκάκια. Ή, κάντε τζόκινγκ στην παραλία, κολυμπήστε στην παραλία /πισίνα, ή κάντε γιόγκα στην παραλία.

Μην ξεφεύγετε από το καθημερινό σας διατροφικό πρόγραμμα. Με άλλα λόγια, συνεχίστε την ρουτίνα που έχετε στο φαγητό (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό): Πχ. αυγά και φρούτα για πρωινό, σαλάτες για μεσημεριανό γεύμα και ψάρια με λαχανικά για δείπνο.

Απολαύστε μια καθημερινή «λιγούρα». Άλλωστε σε διακοπές  βρισκόμαστε! αφήστε τον εαυτό σας  να κάνει μια «νόστιμη» ατασθαλία κάθε μέρα. Ας έχετε μια μέρα pancakes με μέλι για πρωινό … μια μακαρονάδα στο  γεύμα/δείπνο ή ένα δροσερό παγωτό … ή ένα ποτό στην παραλία. Κάντε την επιλογή σας!  Φάτε αργά, και απολαύστε κάθε μπουκιά.

Print Friendly, PDF & Email

, ,

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη

Αφήστε μια απάντηση