Πώς να προετοιμάσουμε τον οργανισμό μας για το χειμώνα!

Πώς να προετοιμάσουμε τον οργανισμό μας για το χειμώνα

Η καλή διατροφή είναι απαραίτητη για ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα, το οποίο μπορεί να προσφέρει προστασία από την εποχική γρίπη, καθώς και από άλλα προβλήματα υγείας. Μπορείτε να προστατευτείτε από τη γρίπη, ενισχύοντας το ανοσοποιητικό σας συμπεριλαμβάνοντας τα παρακάτω θρεπτικά συστατικά στη διατροφής σας:

  • Η πρωτεΐνη αποτελεί μέρος της άμυνας του σώματος. Τρώτε ποικιλία τροφών σε πρωτεΐνες, όπως θαλασσινά, άπαχο κρέας, πουλερικά, αυγά, φασόλια και μπιζέλια, προϊόντα σόγιας και ανάλατους ξηρούς καρπούς.
  • Η βιταμίνη Α βοηθά στη ρύθμιση του ανοσοποιητικού συστήματος και σας προστατεύει από μολύνσεις, διατηρώντας, το στομάχι, το έντερο και το αναπνευστικό σύστημα υγιή. Θα τη βρείτε στις γλυκοπατάτες, τα καρότα, το λάχανο, το σπανάκι, στις κόκκινες πιπεριές, τα βερίκοκα, τα αυγά ή στα τρόφιμα που είναι ενισχυμένα με βιταμίνη Α όπως το γάλα ή τα δημητριακά.
  • Η βιταμίνη C προστατεύει το ανοσοποιητικό σας διεγείροντας τον σχηματισμό αντισωμάτων και ενισχύει την ανοσία. Που θα τη βρείτε; Κυρίως στα εσπεριδοειδή, όπως τα πορτοκάλια, τα γκρέιπφρουτ και τα μανταρίνια, στην κόκκινη πιπεριά, στην παπάγια, στις φράουλες, στο χυμό της ντομάτας και στο μπρόκολο.
  • Η βιταμίνη Ε λειτουργεί ως αντιοξειδωτικό, εξουδετερώνει τις ελεύθερες ρίζες και μπορεί να βελτιώσει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού. Τη βιταμίνη Ε τη βρίσκεται στα εμπλουτισμένα δημητριακά, στους ηλιόσπορους, στα αμύγδαλα, στα φυτικά έλαια (όπως το ηλιέλαιο ή ελαιόλαδο), στα φουντούκια, στο φυστικοβούτυρο ή στο σπανάκι.
  • Τέλος, ο ψευδάργυρος βοηθά το ανοσοποιητικό σύστημα ώστε να λειτούργει σωστά και βοηθά να επουλωθούν οι πληγές γρήγορα. Μπορεί να βρεθεί στο άπαχο κρέας, στα πουλερικά, στα θαλασσινά, στο γάλα, στα προϊόντα ολικής άλεσης, στα φασόλια και στα καρύδια.

Η στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσετε για να προστατέψετε τον οργανισμό σας για το χειμώνα:

  • Φάτε έξυπνα: καταναλώστε 5-9 μερίδες φρούτων και λαχανικών ημερησίως. Έτσι, προσλαμβάνεται τις απαραίτητες βιταμίνες C και Ε.
  • Προγραμματίστε να κάνετε το εμβόλιο της γρίπης – εάν ο γιατρός σας το προτείνει.
  • Να κοιμάστε αρκετά – περίπου οκτώ ώρες ημερησίως ή και παραπάνω αν πρόκειται για παιδιά.
  • Μειώστε το άγχος.
  • Κινηθείτε περισσότερο – άλλος ένας λόγος για 30 λεπτά άσκησης  καθημερινά.
Print Friendly

, , , , ,

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη

Αφήστε μια απάντηση