Σνακ για τη νέα σχολική χρονιά!

Έφτασε και πάλι η στιγμή, που δεν είναι άλλη από την επιστροφή στο σχολείο! Εκτός των αγορών που έχετε όπως την καινούργια τσάντα, τους μαρκαδόρους, τα μολύβια και τα τετράδια, μην ξεχάσετε να προετοιμαστείτε για πλούσια θρεπτικά πρωινά και απογευματινά σνακ γεμάτα ενέργεια! Ίσως το παιδί σας να έχει κάποια αθλητική δραστηριότητα  αμέσως μετά το σχολείο ή ίσως να εργάζεστε μέχρι αργά το βράδυ, όποιο και αν είναι, καλύτερα να προετοιμαστείτε. Μην συμβιβαστείτε με τη διατροφή σας μόνο και μόνο επειδή είστε εν κινήσει!

Η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στην αύξηση του ανοσοποιητικού σας συστήματος, ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος να αρρωστήσετε! Η λήψη αρκετών φρούτων και λαχανικών μπορεί να σας βοηθήσει να διασφαλίσετε ότι το σώμα θα λαμβάνει αρκετές θρεπτικές ουσίες για ένα υγιές και πάνω στην ανάπτυξη σώμα. Η επιλογή υγιεινών επιλογών διατροφής συμβάλλει επίσης στην πρόληψη της παιδικής παχυσαρκίας! Εναπόκειται σε εσάς να διαδραματίσετε σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη υγιεινών διατροφικών συνηθειών στα παιδιά σας. Όσο περισσότερο τα παιδιά σας αναπτύσσουν υγιεινές διατροφικές συνήθειες, τόσο περισσότερο απολαμβάνουν την κατανάλωση θρεπτικών τροφών. Στην αρχή δεν είναι το πιο εύκολο να εισαγάγετε νέα τρόφιμα, αλλά μην αποθαρρύνεστε. Η καλύτερη συμβουλή είναι να εισαγάγετε τα νέα τρόφιμα με τα συνηθισμένα τρόφιμα, τρόφιμα που πραγματικά απολαμβάνει το παιδί σας.

Υγιεινές επιλογές

Επιτρέψτε στο παιδί σας να έχει λόγο σε ό, τι θέλει να φάει, αλλά κατευθύνετε τις επιλογές. Εάν πάτε στο διάδρομο των δημητριακών και αφήσετε το παιδί σας να διαλέξει ένα δημητριακό, ακόμα κι εγώ, δε θα ξέρω τι να πρωτό-διαλέξω με όλες  αυτές τις επιλογές. Αντ ‘αυτού, διαλέξτε τρεις επιλογές για να διαλέξει το παιδί σας. Αυτό είναι ένα καλό εργαλείο για να χρησιμοποιήσετε σε κάθε διάδρομο του καταστήματος. Με αυτό τον τρόπο είστε χαρούμενοι που το παιδί σας τρώει θρεπτικά και αυτό είναι ευτυχισμένο επειδή έχει λόγο σε ό, τι τρώει.

Γίνεται Θετικό πρότυπο

Να γίνεται ένα θετικό πρότυπο. Να είστε το καλό παράδειγμα της κατανάλωσης υγιεινών τροφών για τον εαυτό σας. Ξέρετε τι σκέφτεται ένα παιδί; «Γιατί δεν μπορώ να έχω μια σακούλα τσιπς , αφού η μαμά και ο μπαμπάς έχουν/τρώνε …» Τα παιδιά είναι πολύ παρατηρητικά. Έχετε ως στόχο να τρώτε υγιεινά ως οικογένεια! Εάν η όλη οικογένεια τρώει υγιεινά, συμπεριλαμβανομένης της μαμάς και του μπαμπά, τα παιδιά είναι πολύ πιο πιθανόν να θέλουν να αποκτήσουν αυτή τη συμπεριφορά. Είναι σημαντικό να βοηθήσετε το παιδί να αποκτήσει μια ιδιαίτερη γεύση για πιο θρεπτικές τροφές.

Συζητήστε την διατροφή με το παιδί σας. Για παράδειγμα, καθίστε με το παιδί σας και συζητήστε για το αυριανό μενού. Ακούστε τη γνώμη του παιδιού σας σχετικά με τα τρόφιμα που προτείνεται και βοηθήστε το παιδί σας να δοκιμάσει τα πάντα, ακόμη και μια δαγκωματιά. Παρακάτω θα βρείτε κάποιες ωραίες ιδέες για πρωινό και σνακ.

Πρωινά

  1. Σε ένα σακουλάκι βαλτέ βρώμη με ξερά φρούτα.
  2. Γιαούρτι χαμηλά σε λιπαρά με γκρανόλα (βρώμη, καρύδα, ξηρούς καρπούς και μέλι) ή/και ένα φρούτο.
  3. Ολικής αλέσεως δημητριακά και γάλα χαμηλά σε λιπαρά.
  4. Ένα κομμάτι τυρί και 2-3 φέτες φρούτο.
  5. Ένα κομμάτι κέικ ή μάφιν ή ψωμί αλειμμένο με φιστικοβούτυρο ή βούτυρο αμυγδάλου και ένα φρούτο.
  6. 2 αυγά βρασμένα με ολικής άλεσης ψωμί.
  7. Σπιτικές μπάρες δημητριακών (γκρανόλα).

Σνακ

  1. Φρούτο και φιστικοβούτυρο- φέτες μπανάνα ή μήλο αλειμμένες με φιστικοβούτυρο ή βούτυρο αμυγδάλου.
  2. Κράκερ με τυρί.
  3. Smoothies φρούτων με γιαούρτι και παγωμένα φρούτα.
  4. Τσιπς λαχανίδας – kale.
  5. Pop-corn σπιτικά και χαμηλά σε περιεκτικότητα σε αλάτι.
  6. Γιαούρτι χαμηλά σε λιπαρά με γκρανόλα (βρώμη, καρύδα, ξηρούς καρπούς και μέλι) ή/και ένα φρούτο.
  7. Τορτίγια τσιπς με σπιτικό ντιπ γουακαμόλε ή σάλτσα.
  8. Χουμούς και ψιλοκομμένα φρέσκα λαχανικά.
  9. Πίτσα φρούτων- πίτα ή ψωμί με γιαούρτι και ψιλοκομμένα φρέσκα φρούτα.
  10. Παστέλι τραγανό και μήλο.
  11. Στίκ καρότο, σέλινο, αγγούρι, κράκερ και μερικά κομμάτια  μαύρη σοκολάτα για γλυκιά απόλαυση.

 

Print Friendly, PDF & Email

, ,

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη

Αφήστε μια απάντηση