Συνδυασμός τροφίμων με ευεργετικά οφέλη!

sindiasmos_trofimwn

Μερικοί συνδυασμοί τροφίμων προσφέρουν κάτι περισσότερο από γεύση, μπορούν να βελτιώσουν τη υγεία. Ας δούμε, κάποια.

  1. Μαύρη σοκολάτα και μήλα.

Και τα δύο, τα μήλα και η μαύρη σοκολάτα, περιέχουν ισχυρά αντιοξειδωτικά που βοηθούν στη βελτίωση της υγείας της καρδιάς. Τα μήλα, ειδικά η φλούδα τους, περιέχει κερσετίνη ισχυρή αντιοξειδωτική ουσία, που χρησιμεύει ως αντιφλεγμονώδες. Τα αντιοξειδωτικά, αντιδρούν χημικά με τις ελεύθερες ρίζες οξυγόνου και τις καθιστούν αδρανείς και αβλαβείς για τον οργανισμό, με αποτέλεσμα να παρέχουν προστατευτικές ιδιότητες ως προς τη καρδιαγγειακή λειτουργία. Το κακάο, από την άλλη πλευρά, έχει υψηλή περιεκτικότητα σε κατεχίνες που βοηθούν στην μείωση της εμφάνισης της αρτηριοσκλήρυνσης – την σκλήρυνση των αρτηριών.

  1. Μούρα και βρώμη.

Βάζοντας μούρα στη βρώμη, ενισχύεται το πρωινό/απογευματινό σας. Τα μούρα και η βρώμη περιέχουν αδιάλυτες φυτικές ίνες, οι οποίες αυξάνουν τα επίπεδα της γκρελίνης, μιας ορμόνης που καταπολεμά την πείνα. Ακόμη, τα μούρα είναι πλούσια σε πολυφαινόλες φυσικά χημικά που βοηθούν στην απώλεια του βάρους αλλά και σταματούν τη συσσώρευση λίπους!

  1. Πράσινο τσάι και μαύρο πιπέρι.

Το πράσινο τσάι ενισχύει το μεταβολισμό και προστατεύει από τον καρκίνο. Το μαύρο πιπέρι μπορεί να αντιμετωπίσει τον βήχα και να χαμηλώσει την πιθανότητα ανάπτυξης συγκεκριμένων μορφών καρκίνου. Απλά συνδυάστε τα και θα βγείτε κερδισμένοι!

Print Friendly

, , ,

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη

Αφήστε μια απάντηση