Τι μας προσφέρει ο χαλβάς;

Ο χαλβάς είναι ένα εξαιρετικό γλυκό λόγω ότι περιέχει σουσάμι αλλά και ξηρούς καρπούς και μάλιστα, συγκαταλέγεται πρώτος στα θρεπτικά τρόφιμα. Αυτός είναι και ο λόγος που καθιστά το χαλβά στα απολύτως απαραίτητα τρόφιμα της σαρακοστής. Το ταχίνι αποτελεί το 60% της περιεκτικότητας του χαλβά, κάτι που σημαίνει ότι οι ευεργετικές ιδιότητες των σπόρων του σουσαμιού μεταφέρονται και στο γλυκό.

Το σουσάμι είναι ένα εξαιρετικό προϊόν, γιατί πρώτα απ ‘όλα είναι νόστιμο, φτηνό και άμεσα διαθέσιμο στην αγορά. Η θρεπτική του αξία είναι εξαιρετική γιατί περιέχει πολλές πρωτεΐνες και μέταλλα όπως ασβέστιο (περισσότερο από ό, τι στο γάλα! και μπορείτε εύκολα να φτιάξετε γάλα από το σπόρους του στο σπίτι), μαγγάνιο, ψευδάργυρο (όλα τα απαραίτητα για την υγεία των οστών) καθώς, και χαλκό. Είναι πλούσιο σε σίδηρο και μαγνήσιο και περιέχει πολλές βιταμίνες της ομάδας Β. Ακόμη, στο σουσάμι περιέχονται φυτικές ίνες, οι οποίες βοηθούν στην καρδιά και στην καλή λειτουργία του εντέρου.

Η θερμιδική αξία του χαλβά διαφέρει ανάλογα με το είδος και τα συστατικά με τα οποία συνοδεύεται. Μπορεί λοιπόν μία μπάρα 100γρμ να περιέχει 350 θερμίδες, όταν αναφερόμαστε στον απλό χαλβά. Σε περίπτωση όμως που ο χαλβάς περιέχει ξηρούς καρπούς, σοκολάτα ή άλλα πρόσθετα, τότε οι θερμίδες ανεβαίνουν στις 450- 500 θερμίδες. Προσπαθήστε να είστε προσεκτικοί ως προς την ποσότητα που καταναλώνετε. Η υπερβολική κατανάλωση μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη ενεργειακή πρόσληψη, κάτι που ίσως αποφέρει αύξηση του σωματικού βάρους.

Print Friendly

, ,

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη

Αφήστε μια απάντηση