Τρώμε υγιεινά χωρίς να ξοδεύουμε όλο το πορτοφόλι μας!

Τρώμε Υγεινά

Το να τρώμε υγιεινά, δεν χρειάζεται και να κοστίζει.  Χρησιμοποιήστε αυτές τις συμβουλές για να κάνετε υγιεινές επιλογές, μένοντας εντός του προϋπολογισμού σας.

  • Δημιουργήστε μια λίστα για τα ψώνια σας. Έχετε ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής για να δημιουργήσετε μια λίστα με τα απαραίτητα ψώνια που χρειάζεστε. Δίνετε ιδιαίτερη σημασία για τρόφιμα που είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά όπως λαχανικά, φρούτα, γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά, άπαχο κρέας και δημητριακά ολικής αλέσεως. Για να μην μεγαλώσει πολύ η λίστα σας, προτιμήστε τα γεύματα σας να περιλαμβάνουν παρόμοια τρόφιμα όλη την εβδομάδα. Περιορίστε τα επεξεργασμένα τρόφιμα και σνακ, τα οποία μπορούν να αυξήσουν τα έξοδα του καλαθιού και να σας γεμίσουν «κενές» θερμίδες.
  • Προτιμάτε φρούτα και λαχανικά της εποχής. Όσον αφορά τα φρούτα και λαχανικά, καλό είναι να προτιμάτε της εποχής, καθώς είναι και φθηνότερα. Εάν το προϊόν που θέλετε δεν είναι στην εποχή, προτιμήστε τα κατεψυγμένα. Τα κατεψυγμένα λαχανικά και τα φρούτα είναι το ίδιο σε ποιότητα με τα φρέσκα, απλά ελέγξτε την ετικέτα και αποφύγετε  εκείνα που τους έχει προστεθεί αλάτι ή ζάχαρη.
  • Στο κρεοπωλείο. Αγοράστε μεγαλύτερη ποσότητα αν το κρέας που προτιμάτε βρίσκεται σε προσφορά, χωρίστε το σε μερίδες και φυλάξτε το στην κατάψυξη.
  • Δημητριακά και όσπρια. Τα δημητριακά ολικής αλέσεως και τα όσπρια είναι γενικά φθηνά και είναι ένας εύκολος τρόπος για να πάρετε περισσότερη ενέργεια. Αγοράστε όταν είναι σε προσφορά και κάντε απόθεμα.
  • Μη πετάτε τα τρόφιμά. Μην πετάτε αυτά που μένουν από την προηγούμενη μέρα στα σκουπίδια. Διατηρήστε τα στην κατάψυξη και καταναλώστε μέσα στο μήνα.
  • Μην πάτε πεινασμένοι για ψώνια. Ένα άδειο στομάχι θα σας οδηγήσει σε τρόφιμα που δεν είναι υγιεινά ούτε οικονομικά.
Print Friendly

, , , ,

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη

Αφήστε μια απάντηση