Υγιές, λαμπερό δέρμα! Τι να φάτε για να το αποκτήσετε;

Εκτός από τη χρήση αντηλιακών και την αποφυγή του καπνίσματος, τα τρόφιμα μπορούν να έχουν μεγάλες επιπτώσεις στην υγεία του δέρματος και της ομορφιάς , η οποία αρχίζει από το εσωτερικό και ακτινοβολεί προς τα έξω.

Η κατανάλωση άφθονων φρούτων και λαχανικών είναι το καλύτερο επειδή είναι πλούσια με ωφέλιμες βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά. Μάλιστα,  οι  έρευνες  δείχνουν ότι δύο θρεπτικές ουσίες φαίνεται να ξεχωρίζουν περισσότερο. Είναι β-καροτένιο και βιταμίνη C.

Η β-καροτίνη προωθεί την κυτταρική κυκλοφορία, βοηθώντας το δέρμα να ξεφλουδίσει τα παλιά κύτταρα και να τα αντικαταστήσει με καινούργια, υγιή, έτσι ώστε η επιδερμίδα να διατηρεί αυτή τη φρέσκια και νεανική εμφάνιση. Τρόφιμα πλούσια σε β-καροτίνη, είναι αυτά που έχουν χρώμα πορτοκαλί και τα σκούρα πράσινα, όπως οι γλυκοπατάτες, τα καρότα, το σπανάκι και η λαχανίδα (kale).

Τώρα, η βιταμίνη C, είναι ένα φυσικό αντιοξειδωτικό που βοηθά στην προστασία του δέρματός από τις βλαβερές ελεύθερες ρίζες, οι οποίες μπορούν να γερνούν το δέρμα. Η βιταμίνη C βοηθά, επίσης, το σώμα να παράγει κολλαγόνο, μια πρωτεΐνη που κρατά το δέρμα σταθερό και ελαστικό. Μερικά από τα πιο πλούσια σε βιταμίνη C τρόφιμα: μπρόκολο, λαχανάκια Βρυξελλών, πιπεριές, τα εσπεριδοειδή και οι φράουλες.

Στόχος είναι να συμπεριλάβετε τουλάχιστον μία από αυτές τις τροφές στη διατροφή σας καθημερινά ώστε να αποκτήσετε ένα όμορφο και λαμπερό δέρμα!!

Print Friendly

, ,

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη

Αφήστε μια απάντηση