10 λόγοι για να καταναλώσουμε το δαμάσκηνο!

  1. Διαθέτει υψηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο.
  2. Πολύ καλή πηγή βιταμίνης C.
  3. Καταπολέμα την κόπωση λόγο ότι είναι πλούσια πηγή του συμπλέγματος Β βιταμινών.
  4. Αποτρέπει το τσιμπολόγημα.
  5. Μειώνει την χοληστερόλη και βοηθά στην μείωση της αρτηριακής πίεσης, διότι προσφέρει τόσο κάλιο όσο οι μπανάνες και το πορτοκάλι.
  6. Βελτιώνει την υγεία των οστών μιας και περιέχει το ιχνοστοιχείο βόριο.
  7. Προστατεύει το λεπτό και παχύ έντερο.
  8. Ενισχύει το ανοσοποιητικό, καθότι περιέχει 4% των καθημερινών αναγκών σε βιταμίνη Α και 100% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης σε β-καροτίνη.
  9. Φυσικό καθαρτικό, διότι είναι πλούσιο σε περιεκτικότητα διαλυτών ινών (περιέχει περισσότερες ίνες από τα ξερά όσπρια).
  10. Πλούσιο σε αντιοξειδωτικά.
Print Friendly, PDF & Email

, , ,

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη

Αφήστε μια απάντηση