4 τρόποι να αυξήσουμε την ενέργεια μας το πρωί!

4_tropoi_gia_energeia

Έχετε πρόβλημα να ξεκινήσετε τη μέρα σας γεμάτη όρεξη και ενέργεια;  Ακολουθείσθε τις παρακάτω συμβουλές και δε θα χάσετε! Θα ξυπνάτε με ανανεωμένη διάθεση και οι «μπαταρίες» σας θα είναι γεμάτες, ώστε να μπορείτε να κάνετε ότι χρειάζεστε μέσα στη μέρα σας.

  • Αυξήστε την πρωτεΐνη σας

Μελέτες έχουν δείξει ότι η πρωτεΐνη στο πρωινό μπορεί να σας βοηθήσει να νιώσετε πλήρης και να είστε σε εγρήγορση όλη την ημέρα. Υψηλής ποιότητας πρωτεΐνες όπως τα ασπράδια αυγών, τα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά τυριά (π.χ. ανθότυρο, cottage κ.α.), το γιαούρτι, η γαλοπούλα θα σας δώσουν μια υγιή ώθηση το πρωί.

  • Απολαύστε κάποιο ρόφημα με καφεΐνη

Μελέτες επιβεβαιώνουν ότι τα ροφήματα με καφεΐνη όπως ο καφές, το τσάι, η ζέστη/ κρύα σοκολάτα,  μπορούν να σας βοηθήσουν  ώστε να είστε σε εγρήγορση και συγκεντρωμένοι. Έτσι, μπορείτε ελεύθερα να απολαύσετε ένα φλιτζάνι από τα παραπάνω ροφήματα μαζί με το πρωινό σας, χωρίς τύψεις. Απλά φροντίστε να μην καταναλώσετε καφεΐνη πιο αργά το απόγευμα καθώς θα σας κρατήσει ξύπνιο τη νύχτα. Θυμηθείτε, καλό είναι να έχετε επτά έως εννέα ώρες ύπνου, καθημερινά!

  • Ξυπνήστε και περπατήστε

Θα χρειαστεί να ρυθμίσετε το ξυπνητήρι 15 λεπτά νωρίτερα! Ένα γρήγορο περπάτημα στο διάδρομο ή γύρω από το τετράγωνο του σπιτιού σας, θα κάνει καλό στην καρδιά σας και θα καθαρίσει το μυαλό σας πριν ξεκινήσει η μέρα σας. Επιπλέον, θα κάψετε περισσότερες θερμίδες όλη την ημέρα, με αποτέλεσμα να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος γρηγορότερα ή να το διατηρήσετε.

  • Πάρτε κοντά σας σνακ

Κάθε πρωί, φροντίστε να έχετε δύο πράγματα στην τσάντα σας πριν ξεκινήσετε για την εργασία σας: Ένα μπουκάλι με νερό και ένα σνακ που ενισχύει την ενέργεια σας. Το νερό είναι απαραίτητο για να διατηρείτε ένα υγιές σώμα – περίπου το 60% του σώματός σας είναι το νερό, έτσι αν παραμένετε ενυδατωμένοι το σώμα σας λειτουργεί πιο αποτελεσματικά. Για σνακ, σκεφτείτε να αναμείξετε πρωτεΐνες με φυτικές ίνες (ξηροί καρποί ανάλατοι και αποξηραμένα φρούτα, μπάρα δημητριακών με φρούτα κ.α.), οι οποίες φέρνουν ισορροπία και αποτρέπουν τις απότομες αυξομειώσεις της γλυκόζης στο αίμα και εξασφαλίζουν να έχετε σταθερά ενέργεια. Έχοντας υγιεινά σνακ μέσα στην τσάντα σας σημαίνει ότι θα αποφύγετε να μπείτε στο πειρασμό να αγοράσετε κάτι που είναι πλούσιο σε λιπαρά και ζάχαρη και τελικά θα σας κάνει να νιώσετε κόπωση.

Print Friendly, PDF & Email

, , ,

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη

Αφήστε μια απάντηση