5 ροφήματα για να κοιμηθείτε σαν πουλάκι!

Έχετε πρόβλημα με τον ύπνο; Πολλοί γύρω μας δυσκολεύονται να κοιμηθούν.  Γίνεται όλο και πιο δύσκολο να χαλαρώσουμε μετά από μια γεμάτη μέρα και να έχουμε ένα ήρεμο ύπνο.

Όλοι γνωρίζουν πόσο σημαντικό είναι ο ύπνος. Οι διαταραχές ύπνου μπορούν να μειώσουν δραστικά την ποιότητα της ζωής μας και να οδηγήσουν σε πιο σοβαρά προβλήματα υγείας.

Τι μπορείτε να κάνετε για να βοηθήσετε τον εαυτό σας να ηρεμήσετε και να αποκτήσετε ένα υγιή ύπνο; Παρακάτω  σας έχω κάποιες απολαυστικές συνταγές ροφημάτων που μπορείτε να δοκιμάσετε για να κοιμηθείτε σαν πουλάκι.

  1. Τσάι με βαλεριάνα και μέλι. Η βαλεριάνα ανήκει στην κατηγορία των βοτάνων που προσφέρουν χαλαρωτικές ιδιότητες καθώς και το μέλι.
  2. Γάλα αμυγδάλου με πιπερόριζα, λάδι καρύδας και κανέλα. Το τζίντζερ μπορεί να βοηθήσει στην απομάκρυνση των τοξινών, επιτρέποντάς σας να κοιμηθείτε πιο εύκολα. Επίσης, έχει καταπραϋντικές και χαλαρωτικές ιδιότητες και αυτό οφείλεται στην αντιφλεγμονώδη δράση του.
  3. Νερό καρύδας με αποξηραμένα άνθη ιβίσκου. Το νερό καρύδας συμβάλλει στην αποβολή των τοξινών. Επειδή περιέχει υψηλή ποσότητα καλίου, αποτελεί σημαντικό ρυθμιστή των ηλεκτρολυτών, βοηθώντας μας να αποβάλουμε τις τοξίνες με φυσικό τρόπο και έτσι μας βοηθά να χαλαρώσουμε.
  4. Ζεστό γάλα καρύδας με κάρδαμο και μέλι. Το μέλι επίσης εξασφαλίζει έναν ξεκούραστο ύπνο ανεβάζοντας τα επίπεδα ινσουλίνης του εγκεφάλου, τα οποία απελευθερώνουν τρυπτοφάνη, ένα βασικό αμινοξύ που αυξάνει την παραγωγή σεροτονίνης. Η σεροτονίνη είναι ένας νευροδιαβιβαστής που είναι απαραίτητος για έναν καλό βραδινό ύπνο.
  5. Smoothie με παγωμένη μπανάνα, σκόνη χαρούπι, λίγη κανέλα και γάλα αμυγδάλου. Ο συνδυασμός της κανέλας με την μπανάνα θεωρείται σε όλο τον κόσμο μια φυσική λύση για την αϋπνία και παράλληλα βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου.
Print Friendly, PDF & Email

, , ,

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη

Αφήστε μια απάντηση