5 τροφές που χαρίζουν λάμψη στα μαλλιά σας!!

  1. Σολομός: τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που περιέχει , προσφέρουν  προστασία και  ενδυνάμωση των μαλλιών καθώς και να είναι λαμπερά και πλούσια. Επίσης, περιέχει πρωτεΐνες, βιταμίνες και μέταλλα που μπορούν να βοηθήσουν στην επίλυση των προβλημάτων τριχόπτωσης. Η κατανάλωση σολομού δύο φορές την εβδομάδα θα σας βοηθήσει να επωφεληθείτε  από τα θρεπτικά συστατικά του. Άλλα λιπαρά ψάρια που βοηθούν  στην απόκτηση υγιή μαλλιών είναι η ρέγκα, η πέστροφα, το σκουμπρί, και οι σαρδέλες.
  2. Σοκολάτα: άλλη μια δικαιολογία για να καταναλώσετε την σοκολάτα! Η σοκολάτα είναι πλούσια σε χαλκό. Ο χαλκός βοηθά τον οργανισμό να παράγει μελανίνη, τη χρωστική ουσία, η οποία προσδίδει χρώμα στο δέρμα, τα μαλλιά και τα μάτια. Πρόσληψη συμπληρωμάτων του βοηθά στην προστασία κατά στο γκριζάρισμα των μαλλιών!
  3. Αυγά: Το κύριο συστατικό της τρίχας είναι η πρωτεΐνη, οπότε είναι λογικό ότι θα πρέπει να καταναλώνετε τροφές που περιέχουν υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη για να κρατήσετε τα μαλλιά σας δυνατά και υγιή. Τα αυγά είναι μια εξαιρετική πηγή, και επίσης περιέχουν βιοτίνη, βιταμίνη Β και σίδηρο που μπορεί να βοηθήσουν στον έλεγχο της τριχόπτωσης.
  4. Σπανάκι: περιέχει έναν μακρύ κατάλογο θρεπτικών συστατικών που μπορούν να προσφέρουν υγιή μαλλιά, όπως βιταμίνη Α, σίδηρο, βήτα-καροτίνη, βιταμίνη C, κάλιο, ασβέστιο, μαγνήσιο, και αντιοξειδωτικά. Η τακτική κατανάλωση σπανάκι μπορεί να βοηθήσει να κρατήσετε τα μαλλιά σας ενυδατωμένα, το οποίο σημαίνει ότι θα σπάνε λιγότερο, και κυρίως μπορεί να αποφευχθεί η απώλεια μαλλιών!
  5. Γιαούρτι: είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών και περιέχει θρεπτικά συστατικά για την ενδυνάμωση των μαλλιών, όπως βιταμίνη Β5. Βοηθά στο να βελτιωθεί η κυκλοφορία στο τριχωτό της κεφαλής, η οποία με τη σειρά της μπορεί να βελτιώσει προβλήματα όπως η απώλεια ή λέπτυνση μαλλιών.
Print Friendly

,

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη

Αφήστε μια απάντηση