5 tips για να νιώσετε ελεύθεροι στο Πασχαλινό τραπέζι!

Πάσχα μια μέρα γιορτής και το τραπέζι γεμάτο με κρασί, κόκκινα κρέατα και  μπόλικα ζαχαρωτά, γλυκά. Παρόλο τις υπερβολές εκείνης της ημέρας , ουσιαστικά όλο το παιχνίδι είναι να κρατήσουμε την ισορροπία. Ναι, σας επιτρέπονται τα σοκολατένια αυγά  αλλά ακολουθήστε αν θέλετε και αυτές τις συμβουλές  και δε θα βγείτε χαμένοι διατροφικά!

  1. Ξεκινήστε την ημέρα του Πάσχα με ένα πρωινό για πρωταθλητές: καταναλώστε αυγά βραστά ή ομελέτα μαζί με ένα ωραίο smoothie( γιαούρτι, βρώμη , μέλι και κάποιο φρούτο της επιλογής σας). Ξεκινήστε τη μέρα σας με υψηλή βιολογικής αξία  πρωτεΐνη και «γεμίστε» με φυτικές ίνες ώστε να μην χιμήξετε στα γλύκα μετά από μια ώρα.
  2. Πίνετε άφθονο νερό: βάλτε λεπτές φέτες από αγγούρι και λεμονί στο ποτήρι σας για ένα διαφορετικό ποτό που  ταυτόχρονα αποτοξινώνει και βοηθά στην πέψη.
  3. Χιμήξτε στα λαχανικά: Πριν βουτήξετε στην πιατέλα του τυριού ή το καλάθι με τα πασχαλινά κουλουράκια, ορμήστε σε μια πιατέλα γεμάτη με λαχανικά (καρότο, αγγούρι στικς, κλπ) ή στη σαλάτα. Και εδώ οι φυτικές  ίνες θα σας γεμίσουν, οπότε θα είστε λιγότερο επιρρεπής στις υπερβολές.
  4. Μην ξεχνάτε τις μερίδες! Σερβίρετε το ήμισυ του πιάτου σας με λαχανικά, ένα τέταρτο με άμυλο (ρύζι, μακαρόνια, πατάτες, ψωμί κλπ. ) και ένα τέταρτο με πρωτεΐνη (κόκκινο κρέας, χοιρινο, κλπ). Χρησιμοποιήστε το χέρι σας ως κύπελλο μέτρησης. Ένας αντίχειρας ισούται με μια μερίδα τυριού. Μια παλάμη ισούται με μια μερίδα κρέατος. Μια κλειστή γροθιά είναι μία μερίδα φρούτων ή λαχανικών. Μια ανοιχτή χούφτα είναι μία μερίδα αμύλου.
  5. Απολαύστε το ψωμί και τα γλύκα τελευταία: Αφού γεμίσατε με λαχανικά και πρωτεΐνη, απολαύστε το ψωμί και τα γλυκά (αυγό σοκολατένιο, σοκολατάκια) . Ενώ είναι δελεαστικό να καταναλώσετε πέντε, έξι καραμέλες, σοκολατάκια ή ένα ολόκληρο σοκολατένιο αυγό μονομιάς, χαλαρώστε και απολαύστε προσεκτικά κάθε μπουκιά. Έτσι, θα πάρει την εντολή ο εγκέφαλος και θα σας πει το στοπ.
Print Friendly, PDF & Email

, ,

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη

Αφήστε μια απάντηση