7 τρόποι για να μειώσετε τα τριγλυκερίδια!

7_tropoi_meiwsh_triglykeridia

  1. Χάστε βάρος. Εάν είστε υπέρβαροι, χάνοντας 5 έως 10 κιλά μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε τα τριγλυκερίδια σας. Παρακινείστε τον εαυτό σας, εστιάζοντας στα οφέλη της απώλειας βάρους, όπως καλύτερη ενέργεια και βελτίωση της υγείας.
  2. Κόψτε τις θερμίδες. Να θυμάστε ότι οι επιπλέον θερμίδες μετατρέπονται σε τριγλυκερίδια και αποθηκεύονται ως λίπος. Η μείωση των θερμίδων σας θα μειώσει τα τριγλυκερίδια.
  3. Αποφύγετε τα ζαχαρώδη και τα επεξεργασμένα τρόφιμα. Οι απλοί υδατάνθρακες, όπως η ζάχαρη και τα τρόφιμα που γίνονται με άσπρο αλεύρι, μπορούν να αυξήσουν τα τριγλυκερίδια.
  4. Επιλέξτε πιο υγιεινά λιπαρά. Τα λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός, ο σαργός, οι σαρδέλες, το σκουμπρί, ο γαύρος είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα, τα οποία βοηθούν στη μείωση των τριγλυκεριδίων. Συστήνεται η κατανάλωση λιπαρών ψαριών 2 με 3 φορές την βδομάδα. Αντίθετα, το κόκκινο κρέας, όπως το μοσχάρι, το αρνί, το χοιρινό είναι πλούσιο σε κορεσμένα λιπαρά οξέα, γι’ αυτό και θα πρέπει να καταναλώνεται 1 φορά στις 2 βδομάδες. Πολυακόρεστα λιπαρά που αφορούν την οικογένεια των ω-3 μπορεί κανείς να βρει και σε ξηρούς καρπούς όπως τα καρύδια, σε σπόρους όπως ο λιναρόσπορος, αλλά και σε φυτική μαργαρίνη λόγω κατάλληλης επιλογής ελαίων.
  5. Εξάλειψη των κορεσμένων και trans λιπαρών, καθώς ανεβάζουν τα τριγλυκερίδια. Γι’ αυτό συστήνεται τα κορεσμένα λιπαρά να αποτελούν λιγότερο από 7% της ημερήσιας θερμιδικής πρόσληψης, ενώ τα trans λιπαρά λιγότερο από 1%. Τα κορεσμένα λιπαρά βρίσκονται κυρίως στο κόκκινο κρέας, στα κίτρινα τυριά, τα γαλακτοκομικά με πλήρη λιπαρά, στα τηγανητά, τα έτοιμα τρόφιμα όπως τυρόπιτες, στα λουκάνικα, το μπείκον, τις κρέμες γάλακτος. Τα τρανς λιπαρά βρίσκονται κυρίως στα τηγανητά και τα επεξεργασμένα τρόφιμα. Αντίθετα, τα μονοακόρεστα λιπαρά οξέα που βρίσκονται κυρίως στο ελαιόλαδο, στα λιπαρά ψάρια και στους ξηρούς καρπούς, βοηθούν στη μείωση των τριγλυκεριδίων.
  6. Περιορίστε το αλκοόλ που πίνετε. Το αλκοόλ έχει υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και ζάχαρη και έχει μια ιδιαίτερα ισχυρή επίδραση στα τριγλυκερίδια. Ακόμη και μικρές ποσότητες αλκοόλ μπορούν να αυξήσουν τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων. Η κατανάλωση περισσότερων από ένα ποτό την ημέρα για τις γυναίκες και περισσότερων από 2 ποτά την ημέρα για τους άνδρες, αυξάνει τα τριγλυκερίδια.
  7. Ασκηθείτε τακτικά. Στόχος για τουλάχιστον 30 λεπτά σωματικής δραστηριότητας 3 φορές την εβδομάδα. Η τακτική άσκηση μπορεί να αυξήσει την «καλή» χοληστερόλη, μειώνοντας ταυτόχρονα την «κακή» χοληστερόλη και τα τριγλυκερίδια. Διαλέξτε ένα σπορ που σας αρέσει ή ακόμα καθιερώστε καθημερινό περπάτημα 30 λεπτών. Εάν δεν έχετε το χρόνο για 30’ άσκηση, δοκιμάστε για 10 λεπτά! Κάντε μια μικρή βόλτα, ανεβείτε τις σκάλες στη δουλειά, ή δοκιμάστε κάποια άσκηση όταν παρακολουθείτε τηλεόραση.
Print Friendly

, , , ,

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη

Αφήστε μια απάντηση