8 υγιεινά σνακ που μπορείτε να καταναλώσετε μετά τις 8μμ.!!

jksdfg

  1. Ποπ-κορν: Καταναλώνοντας 3 φλιτζάνια σπιτικό popcorn (περίπου 1 μπολ), προετοιμασμένο με λίγο λάδι, θα πάρετε μόλις 165 θερμίδες και 3,3 g φυτικών ινών! Εκτός από το χαμηλό θερμιδικό περιεχόμενο, τα σπιτικά popcorn υπερτερούν σε σχέση με τα πατατάκια, καθώς περιέχουν ελάχιστα trans λιπαρά, γεγονός που τα καθιστά περισσότερο υγιεινά.
  2. Αβοκάντο: λίγες φέτες αβοκάντο ή ακόμα και σπιτικό guacamole με πίτα ή ψωμί ολικής άλεσης θα μπορούσε να προσφέρει μια πιο υγιεινή επιλογή πλούσια σε φυτικές ίνες και «καλό» λίπος.
  3. Μπανάνες: Περιέχουν κάλιο και μαγνήσιο, με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες τους, σας κάνει να κοιμηθείτε καλύτερα και μειώνει την πείνα αμέσως. Ρίξτε τη στο μπλέντερ για ένα ακόμα πιο νόστιμο σνακ!
  4. Γιαούρτι: Ένα φλιτζάνι έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα, αλλά υψηλή σε πρωτεΐνες, με αποτέλεσμα να νιώθετε πληρότητα πολύ γρήγορα. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε κάποια φρέσκα φρούτα.
  5. Μαύρη σοκολάτα με πάνω 70% κακάο: Η κατανάλωση ενός ή ακόμα και 2 τετράγωνα σοκολάτας με περιεκτικότητα κακάο 70% ή περισσότερο, περιέχει λιγότερο ζάχαρη και περισσότερα αντιοξειδωτικά από το μέσο όρο μιας ολόκληρης σοκολάτας γάλακτος.
  6. Δημητριακά: Ένα μικρό μπολ δημητριακών ή βρώμη πλούσια σε φυτικές ίνες μαζί με γάλα, σας δημιουργεί ένα αίσθημα πληρότητας που θα μπορούσε να σας κρατήσει μακριά από τα τσιμπολογήματα κατά τη διάρκεια της νύχτας.
  7. Βατομουρα: ένα μόνο φλιτζάνι φρέσκα ή κατεψυγμένα βατόμουρα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά και βιταμίνες. θα μπορούσατε να τα δοκιμάσετε με λίγο γιαουρτι και voila! ένα τέλειο υγιεινό σνακ για το βράδυ.
  8. Χούμους: ψιλοκομμένα καρότα και σέλινο βουτηγμένα σε ντιπ χούμους θα μπορούσε εύκολα να λύσει τα χέρια σας, και το χούμους είναι μια καταπληκτική πηγή πρωτεϊνών!

Αυτά τα σνακ είναι κυρίως πλούσια σε πρωτεΐνες και χαμηλά σε υδατάνθρακες, με αποτέλεσμα να μπορείτε εύκολα να νιώθετε πληρότητα, να σας βοηθούν να κοιμάστε ήρεμα και να νιώθετε πιο υγιείς.

Print Friendly, PDF & Email

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη

Αφήστε μια απάντηση