Αυγά, ό,τι καλύτερο!

  1. Μια από τις καλύτερες πηγές ζωικής πρωτεΐνης. Περιέχουν 9 απαραίτητα αμινοξέα!
  2. Η χοληστερόλη που περιέχουν, δεν επηρεάζει καθόλου τα επίπεδα της ολικής χοληστερόλης του αίματος[1]!
  3. Έχουν ω-3 λιπαρά με αποτέλεσμα την καλή λειτουργιά του εγκέφαλου.
  4. Πλούσια πηγή Βιταμίνης Β12 – βοηθά στην μεταβολισμό, στο ανοσοποιητικό και νευρικό σύστημα.
  5. Ένα από τα λίγα τρόφιμα που περιέχουν βιταμίνη D! Η οποία διατηρεί την  καλή υγεία των οστών και των δοντιών, και όχι μόνο.
  6. Έχουν Βιταμίνη Ε- διατηρεί το νευρικό σύστημα και τους μυς υγιείς.
  7. Περιέχουν Βιταμίνη Α – βοηθά στην καλή διατήρηση του δέρματος και της όρασης, καθώς και του ανοσοποιητικού συστήματος!
  8. Είναι χορταστικά και συμβάλουν στην απώλεια βάρους. Έχουν μόνο 80 περίπου θερμίδες.
  9. Βελτιώνουν την διάθεση.
  10. Είναι οικονομικά και μαγειρεύονται εύκολα.

Καθώς είναι Πάσχα, δοκιμάστε τα με διάφορους τρόπους τόσο σε γλυκά όσο και αλμυρά σνακ. Μπορείτε να καταναλώσετε ως 12 αυγά εβδομαδιαίως[2], έχοντας μια ισορροπημένη διατροφή και σωματική δραστηριότητα, τα οποία μπορούν να έχουν μόνο θετική επίδραση στην υγεία!

[1] Kritchevsky S, Kritchevsky D. Egg consumption and coronary heart disease: an epidemiologic overview. J Am Coll Nutr. 2000 Oct;19(5 Suppl):549S-555S.

[2]Nicholas R Fuller  et al. Effect of a high-egg diet on cardiometabolic risk factors in people with type 2 diabetes: the Diabetes and Egg (DIABEGG) Study—randomized weight-loss and follow-up phase. The American Journal of Clinical Nutrition, Volume 107, Issue 6, June 2018, Pages 921–931, https://doi.org/10.1093/ajcn/nqy048.

 

Print Friendly, PDF & Email

,

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη

Αφήστε μια απάντηση