Μας κάνει καλό να έχουμε το ίδιο πρωινό κάθε μέρα;

Δεν τίθεται κανένα θέμα με το να καταναλώνει κάποιος καθημερινά το ίδιο πρωινό εφ ‘όσον έχει μια ισορροπημένη με ποικιλία διατροφή. Όπως το να καταναλώνει  άφθονα πολύχρωμα φρούτα και λαχανικά, άπαχες πρωτεΐνες, «υγιή» λίπη και υδατάνθρακες καλής ποιότητας.

Είναι αλήθεια, ενώ μερικοί άνθρωποι απολαμβάνουν την ποικιλία, άλλοι προτιμούν την καθημερινή ρουτίνα ακόμη και στο πρωινό. Υπάρχουν κάποια οφέλη με την επανάληψη του γεύματος. Τρώγοντας το ίδιο πράγμα κάθε μέρα μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος ή να «κολλήσετε» με τη διατροφή σας. Έρευνα έχει δείξει ότι η μεγάλη διατροφική ποικιλία συνδέεται με αυξημένο σωματικό βάρος και λίπος[1]. Οι ερευνητές πιστεύουν ότι διαφορετικές γεύσεις και υφές μπορεί να ενθαρρύνουν την υπερκατανάλωση τροφής. Όταν οι συμμετέχοντες στη μελέτη έλαβαν μόνο μία επιλογή σνακ, αυτό είχε σαν αποτέλεσμα  να τρώνε λιγότερο.

Από την άλλη δεν σημαίνει ότι η ποικιλία θα προσθέσει αυτόματα πόντους στη μέση σας. Μια ποικιλία από φρούτα και λαχανικά είναι απολύτως ζωτικής σημασίας για το σώμα σας και τη βελτίωση της υγείας σας. Αλλά το να τρώτε το ίδιο πράγμα κάθε μέρα μπορεί να σας βοηθήσει να μειώσετε τη ποσότητα των ανθυγιεινών επιλογών του γεύματός σας.

Επομένως μπορείτε να έχετε το ίδιο πρωινό κάθε μέρα αν είστε αυτό το στυλ απλά φροντίστε το γεύμα σας να περιέχει σχεδόν όλα τα θρεπτικά συστατικά από όλες τις ομάδες τροφίμων. Μερικά επαναλαμβανόμενα πρωινά:

  1. 1 ποτήρι γάλα με δημητριακά ολ. άλεσης, 1 φρούτο.
  2. 1 ποτήρι γάλα, 2 φρυγανιές ή 1 φέτα ψωμί ολ. αλεσης με μέλι και βούτυρο ή ταχίνι, 1 φρούτο.
  3. 1 γιαούρτι με βρώμη ή δημητριακά με μέλι και φρούτο και ξηρούς καρπούς (καρύδια, αμύγδαλα)
  4. 1 αυγό βραστό ή ποσέ με 2 φρυγανιές, 2-3 φέτες αβοκάντο, λίγα ντοματίνια, 1 φρούτο.

[1] Hollie A. Raynor and Leonard H. Epstein. Dietary Variety, Energy Regulation, and Obesity. Psychological Bulletin. 2001. Vol. 127. No. 3, 325-341.

Print Friendly, PDF & Email
Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη

Αφήστε μια απάντηση