Υγιές, λαμπερό δέρμα! Τι να φάτε για να το αποκτήσετε;

Εκτός από τη χρήση αντηλιακών και την αποφυγή του καπνίσματος, τα τρόφιμα μπορούν να έχουν μεγάλες επιπτώσεις στην υγεία του δέρματος και της ομορφιάς , η οποία αρχίζει από το εσωτερικό και ακτινοβολεί προς τα έξω.

Η κατανάλωση άφθονων φρούτων και λαχανικών είναι το καλύτερο επειδή είναι πλούσια με ωφέλιμες βιταμίνες, μέταλλα και αντιοξειδωτικά. Μάλιστα,  οι  έρευνες  δείχνουν ότι δύο θρεπτικές ουσίες φαίνεται να ξεχωρίζουν περισσότερο. Είναι β-καροτένιο και βιταμίνη C.

Η β-καροτίνη προωθεί την κυτταρική κυκλοφορία, βοηθώντας το δέρμα να ξεφλουδίσει τα παλιά κύτταρα και να τα αντικαταστήσει με καινούργια, υγιή, έτσι ώστε η επιδερμίδα να διατηρεί αυτή τη φρέσκια και νεανική εμφάνιση. Τρόφιμα πλούσια σε β-καροτίνη, είναι αυτά που έχουν χρώμα πορτοκαλί και τα σκούρα πράσινα, όπως οι γλυκοπατάτες, τα καρότα, το σπανάκι και η λαχανίδα (kale).

Τώρα, η βιταμίνη C, είναι ένα φυσικό αντιοξειδωτικό που βοηθά στην προστασία του δέρματός από τις βλαβερές ελεύθερες ρίζες, οι οποίες μπορούν να γερνούν το δέρμα. Η βιταμίνη C βοηθά, επίσης, το σώμα να παράγει κολλαγόνο, μια πρωτεΐνη που κρατά το δέρμα σταθερό και ελαστικό. Μερικά από τα πιο πλούσια σε βιταμίνη C τρόφιμα: μπρόκολο, λαχανάκια Βρυξελλών, πιπεριές, τα εσπεριδοειδή και οι φράουλες.

Στόχος είναι να συμπεριλάβετε τουλάχιστον μία από αυτές τις τροφές στη διατροφή σας καθημερινά ώστε να αποκτήσετε ένα όμορφο και λαμπερό δέρμα!!

, ,

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη

Αφήστε μια απάντηση