Υγιεινά snacks για την παραλία!

Καλοκαίρι, διακοπές, παραλία! Πολλοί αναρωτιέστε τι να καταναλώσετε στην παράλια ώστε να μην βάλετε περιττά κιλά μετά την προσπάθεια που κάνατε πριν μερικούς μήνες για να βάλετε το αγαπημένο σας μαγιό. Ορίστε μερικές έξυπνες επιλογές για την παραλία ώστε να αποφύγετε τις καντίνες που δεν έχουν τίποτα άλλο από ζαχαρούχα και λιπαρά σνακ.

  1. Αποξηραμένα φρούτα (βερίκοκα, σταφίδες, ανανάς, κλπ). Μια εύκολη και γρήγορη επιλογή, για μια μέρα στην παραλία. Ό,τι κι αν επιλέξετε, ελέγξτε τις ετικέτες του προϊόντος για να βεβαιωθείτε ότι δεν αγοράζετε φρούτα με προστιθέμενα σάκχαρα!
  2. Ξηροί καρποί. Περίπου 1 φλιτζάνι από διάφορους ξηρούς καρπούς. Εξαιρετικό για μια μέρα στην παραλία είναι ένας συνδυασμός καρύδια, σταφίδες, αμύγδαλα, λίγες σταγόνες μαύρης σοκολάτας και κομμάτια καρύδας.
  3. Κατεψυγμένα κεράσια/σταφύλια. Πάρτε μερικά (1 κούπα) φρέσκα πλυμένα (να έχουν στεγνώσει) κεράσια/σταφύλια, τοποθετήστε τα σε ένα αντικολλητικό χαρτί. Βάλτε τα μέσα στην κατάψυξη για λίγες ώρες έως ότου είναι σκληρά. Στη συνέχεια βάλτε τα σε ένα τάπερ και κρατήστε τα δροσερά σε μια τσάντα ψύξης/ ψυγείο εκδρομής.
  4. Τσιπς kale. Η kale (λαχανίδα) είναι πλούσια σε βιταμίνη Α! Ανακατέψτε 4 φλιτζάνια kale, ¼ κουταλάκι του γλυκού αλάτι και 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο. Τοποθετήστε σε αντικολλητικό χαρτί και ψήστε σε φούρνο 250 βαθμών για 15 λεπτά ή μέχρι να είναι τραγανά. Απολαύστε ως εναλλακτική λύση στα πατατάκια.
  5. Ωμά/ φρέσκα λαχανικά. Δεν χρειάζονται προετοιμασία και είναι γεμάτα με θρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά, φυτικές ίνες, βιταμίνη Α και βιταμίνη C. Κάποια λαχανικά, όπως τα αγγούρια και το σέλινο, περιέχουν πολύ νερό που σημαίνει ότι μπορούν να βοηθήσουν στην ενυδάτωση του σώματος!

Χαρείτε το καλοκαίρι, χωρίς άγχος και ενοχές με πολλές βουτιές στις όμορφες παραλίες.

Print Friendly, PDF & Email

, ,

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη

Αφήστε μια απάντηση