Raspberries-σμέουρα γιατί να τα προτιμήσουμε;

  1. Ενισχύουν την υγειά της καρδιάς. Οι ανθοκυανίνες προσφέρουν αντιφλεγμονώδη προστασία και βελτιώνουν την ροή του αίματος.
  2. Βοηθούν στην απώλεια βάρους, καθώς αποτελούν εξαιρετική πηγή φυτοχημικών συστατικών τα όποια αυξάνουν το μεταβολισμό.
  3. Αντικαρκινική δράση. Είναι πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών ουσιών, με αποτέλεσμα να μπορούν να ελαττώσουν το ρίσκο για την ανάπτυξη καρκινικών κυττάρων στους ανθρώπινους ιστούς, δρώντας τόσο κατά του οξειδωτικού στρες όσο και των φλεγμονών, χρόνιων ή μη.
  4. Βοηθούν στην πρόληψη και τη διαχείριση της αρθρίτιδας. Η κουερσιτίνη μπορεί να μειώσει τη φλεγμονή και τα συμπτώματα της αρθρίτιδας.
  5. Καταπολεμούν την γήρανση. Πλούσια σε βιταμίνη C, η οποία είναι υπεύθυνη για την υγεία του κολλαγόνου, προσφέρει ένα  ακτινοβόλο δέρμα και υγιή μαλλιά.
Raspberries

Διατροφικές Πληροφορίες 

Ποσότητα Ανά 100g

Θερμίδες 52
Λιπαρά 1 g  
Κορεσμένα 0 g  
Ακορεστα 0 g
Χοληστερόλη 0 mg
Νάτριο 1 mg
Υδατάνθρακες 12 g
Φυτικές Ίνες 7 g
Σάκχαρα  4 g
Πρωτεΐνη  1g
Vitamin A 1%                  Vitamin C  44%
Ασβέστιο  2%                       Σίδηρος   4%

*Ενδεικτική Ημερήσια Πρόσληψη για ενήλικα με βάση δίαιτα 2000 θερμίδων.

Print Friendly, PDF & Email

, , , ,

Δεν υπάρχουν σχόλια ακόμη

Αφήστε μια απάντηση